Du är för söt du <3

När jag tvekade igår på att ha kvar bloggen så fick detta verkligen mig att känna att de va värt att ha kvar den.



Hoppas ni ser för enligt mig var det jätte sött. Min kompis viktoria som tyckte att hon kundes skicka massa kommentarer till mig eftersom jag säger att jag aldrig får kommentarer ^^ Det roliga var att hon bytte namn varje gång :D Tack för att ni peppade upp mig :D <3

Fick föresten tillbaka min data idag och det är extremt skönt men på något sjukt sätt så saknar jag surret så jag var tvungen att ha på musik för att det blev för tyst utan. Man kändes sig mindre ensam när dator lät som en dammsugare :D


Postat av: Clara

Jag dömde aldrig själva personerna, bara kläderna. Jag vet en massa folk som har kläder därifrån + hela sthlmstreetstyle.se är fullt av Second Hand kläder. Jag tycker inte dåligt om personerna som har det, bara kläderna ;)

2009-10-14 @ 22:10:30
URL: http://pussit.se
Postat av: viktoria

wöö! ett inlägg tillägnat MIIG :'D

2009-10-15 @ 08:55:17
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/
Postat av: Tess!

"Jag står ju här påklädd och väntar!"



Börja jag tänka på nu när du snackade om du fått tillbaka din dator :D

2009-10-15 @ 23:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0