Im so imba!

Jag bowlade idag i skolan för typ första gången på flera år (tror det var senast i 8an eller 9an) och tro det eller ej jag vann! Jag var så stolt över mig själv för ingen hade räknat med det bara för det gick dåligt i början. Fick dock två "fusk-strike" då datan trodde jag fick ner alla fast en stod kvar ^^ Men det tycker jag inte räknas som fusk så jag var stolt ändå xD

Senare på kvällen fick jag träffa sötnosen Samson som är Christophers familjs lilla nya kattunge. Han har verkligen tur den katten, Christophers lillebror räddade honom när han och hans syskon gick runt på vägen. De försökte hitta ägaren men när de inte hittade någon så bestämde de sig för att behålla honom. Han bodde hos någon annan till nu men de kunde inte behålla honom pågrund av allergi. Jag är redan helt förälskad i honom och vill bara sitta och krama på honom hela tiden men han har verkligen egen vilja så man lyckas inte hålla kvar honom i många sekunder.

Vet ni vad? Jag HATAR wow! Min underbara pojkvän ska "bara" fixa något men sitter i flera timmar! Men från och med nu så blir det stopp på det! Han säger dock att jag är likadan fast med bloggar men det är långt ifrån sant.

Postat av: Sara

Vi kan ju alltid kolla ;) På söndag tänkte jag fixa en massa hemma, so be there!

2009-10-08 @ 23:41:31
URL: http://saraolofssonnilsson.blogg.se/
Postat av: Clara

Jaha okej, oj det visste inte jag :O När hände det ?

2009-10-08 @ 23:45:40
URL: http://pussit.se
Postat av: alexbalex

Emmma varför är du inte i skolan ? :O

2009-10-09 @ 09:33:07
Postat av: viktoria

våra pojkar + wow = dåligt >;

2009-10-09 @ 10:50:51
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0