Va söta ni e :D

Ja man kan visst inte lämna sin data obevakad i skolan längre utan att ens vänner ska vara där och peta. Tur att jag är så snäll av mig att jag bara tyckte det va roligt ^^

Kom nyss hem från stan, slutade ju ganska sent och åkte in till stan direkt efter skolan för att skaffa id-kort till min legitimation. Blev en skit trist bild men får väll stå ut! Bara jag får min leg tills min födelsedag så e jag nöjd. Är ju bara ca 3 veckor kvar nu :)

Men nu ska jag hjälpa till och städa lite inför mitt och emils släktkalas som vi har mellan våra födelsedagar för att slippa ha två olika.

Postat av: LillaQvisten

haha ja, "legitimations-bilden" brukar inte bli den bästa. Jag ser rädd ut på min. Ha det bra!

2009-09-02 @ 21:20:39
URL: http://lillaqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0