Onsdag

Idag så var jag uppe tidigt. Det kändes tidigt i vilket fall men det kan bero på att jag inte sover så bra. Jag åkte först till banken för att göra så att mamma kan gå in och flytta pengar för mig när jag är i Usa. Sen åkte jag in till stan för att möta Christopher. Han sa att det var en sak han behövde fixa och rätt som det var stod vi inne hos en frisör. Fick en betalt klippning och det kunde inte kommit mer lägligt! Har bara klippt det slitna men det känns som ett helt nytt hår! det är jätte lent och man kan dra fingrarna igenom det utan att fastna.

Senare så träffade jag Terese och vi gick runt lite och pratade en himla massa. Det är hemskt vad mycket man känner att man missar när man inte hinner ses så ofta! Jag var med henne i ca en timme innan jag mötte upp mamma för att gå på Inception. Kan inte säga att jag hängde med helt och hållet men utöver det så gillade jag filmen.

Nu ska jag gå och göra en macka och sen mysa ner mig framför datorn. Det blir antagligen att se på någon serie ett tag.

Sov så gott så får jag se om jag hinner skriva något imorgon. Det är ju som sagt sista dagen i sverige.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0