Söndag

Fy jag gillar inte söndagar. Även fast man har hela dagen planerad så känns det ändå som allt går segt. Dock så är det skönt att ha dagen för att kunna slappna av lite innan veckan drar igång.

Idag är det planerat att ta en tur upp till skolan och kolla vart vi ska vara imorgon. Eftersom det är väldigt viktigt att komma i tid så vill vi inte virra runt utan att hitta. Så vi försöker förbereda oss så mycket som möjligt redan nu. Om vi kommer iväg beror dock på min kära pojkvän som fortfarande sover trotts att klockan är halv två. Får försöka väcka honom för får jag inte gjort detta idag så kommer jag vara ett nervvrak imorgon.

Annars så blir det väll bara att ta det lugnt idag. Skulle gärna kollat efter nya skor dock! Jag är skogalen så vi får väll se om christopher tillåter mig att köpa fler. Alla våra pengar kommer väll försvinna direkt om jag får köpa allt jag vill ha :D

Nu ska jag få upp Christopher och se fixa något att äta. Kanske skriver senare annars bilr det nog ett inlägg imorgon :)

Postat av: Alexandra

Svar;

Såg Grown Up's på bio :P

Vilka filmer haru sett? hört att det är asbilligt att gå på bio där :D

2010-08-23 @ 18:51:38
URL: http://abrazame.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hörde iaf att det kosta 30kr typ och det är sjutk mke billigare än här ;o :)

2010-08-24 @ 10:54:16
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0