Värmen tar kol på mig

Det är 31 grader här idag och jag orkar inte ens gå ut från mitt rum. Jag är inte van vid att det ska vara såhär varmt. Hemma så har jag alltid varit inne såfort det har varit lite för varmt. Nu känner jag mig så himla tråkig om jag sitter inne.

Eftersom skolan börjar på måndag så har jag dock inget val. Då kan jag inte helt plötsligt bestämma mig för att inte gå ut för att det är varmt. Är faktiskt nervös inför skolstarten. De har sagt att lärarna kommer "droppa" de elever som kommer försent första dagen. Tänk om jag råkar försova mig eller så! Läskigt...

Hur är det med er där hemma? Ska ni fortsätta med någon utbildning eller börja med något nytt jobb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0