Baby i'm back!

Har varit lite svårt att skriva den senaste veckan eftersom jag inte ville avslöja något i förtid. Men nu kan jag då berätta varför jag var så glad för ett tag sedan. Då hade jag precis bestämt att vi skulle försöka ta oss hem över jul. Så nu sitter jag hemma i mysiga men kalla göteborg. Allt känns så himla bekant men ändå ser jag allt ur ett helt annat sätt nu. Det känns som mitt hem men ändå inte, eftersom just nu är mitt hem just i soliga Kalifornien. Hur sjukt det än låter att säga det.

Så två veckor till ska jag vara hemma. Vilket betyder att jag på morgonen till den 7 januari. Men tills dess så vill jag att alla som är intresserade av att hitta på något hör av sig :) Vill ju försöka hinna med så mycket som möjligt på denna korta tiden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0