Det kunde inte ha kännts mer rätt!

Idag så var jag på IBS mässa om utlandsstudier och jag är verkligen glad att jag gick dit. Nu vet jag att jag har en chans och jag förstår allt med pengar och så. Men det blir att försöka allt jag kan för att bli antagen 0och så nu och då åker jag isf till hösten. Kommer kännas helt sjukt att lämna allting som man ser som så självklart men jag tror det är värt det! Så nu är jag jätte peppad och jag tror att det kommer bli grymt bra!

Alla var verkligen jätte trevliga också. Vi fick träffa rektorn för skolan och den tjejen som typ kommer vara våran kontaktperson. De skulle till och med försöka fixa så att jag och Christopher fick bo ihop fast att man egentligen måste sova tjejer och killar för sig. Annars så skulle vi få bo i rummen brevid varandra. Nu känns det inte lika hemskt att ta studenten eftersom nu har jag något att se fram imot.

Nån annan som har funderat på att studera utomlands?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0