Fredag

Veckan har gått riktigt snabbt och nu är det redan fredag igen. Känner mig inte så himla sugen på att gå till skolan på måndag igen. Men det är ju ett måste att jag sköter studierna om jag ska komma in på skolan i USA. Men men skönt att man i alla fall har haft en vecka att slappa lite under. Ska försöka fixa klart projektrapporten innan måndas så kommer jag inte behöva stressa med det i sista sekund. Skulle verkligen kännas skönt eftersom jag redan är stressad som jag är.

Ännu mer underbart är det att vi har snöoväder. YAAY ännu mer snö! Jag som var trött på det redan innan. Det verkar som det aldrig kommer bli någon sommar. Hörde att det skulle bli ca 3 dm snö till och det är verkligen för mycket. Jag har låga skor så lär ju ha snö i skorna hela tiden.

Nej nu ska jag sätta mig och mysa med Christopher med popcorn och oboy! Ha det så bra sålänge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0