Måndag

Så nu var det måndag igen. Var faktiskt ganska skönt att gå upp och ta en dusch tidigare än vanligt. Även om jag nu börjar först kvart i ett så känns det ändå tidigt eftersom jag har sovit bot hela dagarna under lovet. Men ska bli kul att träffa mina vänner igen. Har inte riktigt haft tid att träffa några från klassen och när jag väl kunde så var det snöoväder.
Hoppas bara att bussarna går som de ska idag trotts att det har varit dåligt vägunderlag.

Idag måste jag gå till rektorn och hämta ut mina samlade betyg eftersom jag behöver dem när jag ska göra min ansökning till IBS. Sen så ska jag också försöka prata med dem om att tenta upp mina två IG:n. Kan ju dock vara försent och då måste jag ju betala 1000 kr för att bara läsa upp de två. Känns inte så himla kul men det är väll sådant man får ta när man slarvar.

Nu måste jag skynda så att jag blir klar i tid och inte missar bussen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0