Måndag och lite tisdag..

Igår stod jag för första gången i mitt liv på ett par skidor. Först så var jag jätte rädd och fick panik av en jätte liten backe. Men sen när jag hade förstått hur man bromsade så åkte vi bara högre och högre upp. Jag åkte i en jätte hög backe och jag var riktigt stolt över mig själv. Tyvärr så hade jag så himla ont i benen från att jag var ute i lördags att det gjorde att jag fick sluta åka ca en timme innan vi skulle åka hem. Skulle åka i en röd backe som var enorm men det blev aldrig av. Kanske följer med Christopher och hans familj när de ska åka nästa gång.

När vi kom hem så åkte jag och Emil hem till Christopher eftersom vi skulle sova över där. Vi gick och köpte både pizza och godis. Sen blev det att kolla på Paul Blart Mall Cop som jag i och försig har sett innan. Den är verkligen sjukt rolig! Efter det så spelade jag och Emil Army of two medans Christopher sov.

Vaknade halv nio i morse av att Christopher satt och petade på mig. Han orkade inte vara vaken ensam så hangjorde frukost på sängen till mig och Emil så vi skulle gå upp med. Sen vi vaknade har vi bara suttit och spelat
Resident evil 5.

Nu ska jag gå och vara med dem igen! Kanske skriver senare :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0