Så börjar allt bli som vanligt igen

Sista dagen på lovet nu och känner mig verkligen inte sugen på skolan. Blää säger jag bara. Är lite avundsjuk på alla de som ska ha sitt lov denna veckan. Önskar att jag kunde få det med. Fast de hade ju i för sig inte den veckan jag hade så ska nog inte klaga.

Imorgon så ska jag bara ha en "underbar" lektion. Börjar kvart i ett och har rörlig bild. Jag älskar egentligen den lektionen men det är våran lärare som inte ger oss några uppgifter eller något så vi sitter bara med våra datorer hela lektionerna. I tvåan så hade vi en annan lärare i det ämnet och även om hon kanske inte var den bästa läraren så hade vi i vilket fall alltid något att göra.

Nej nu ska jag gå och klaga på mamma så jag får äta nån gång. Sitter och väntar på henne nämligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0