Det är tydligen tisdag

Eftersom jag inte hade någon direkt skola igår så känns detta som en hemsk måndagsmorgon när man hatar världen lite grann för att man måste röra sig ur den varma sängen på morgonen. Men nu sitter jag här i skolan fast jag funderade på att stanna hemma och ta det lugnt hela dagen. Måste ju se till att ha bra närvaro sista terminen så får inte skippa skolan av lathetsskäl längre.

Det var verkligen iskallt ute och jag placerade mig bredvid ett element när jag kom in i salen och nu känner jag mig i vilket fall inte som is längre.

Föresten jag ska satsa på MVG i svenska. Jag fick veta förra veckan att jag låg på gränsen mellan VG och MVG så har stora chanser.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0