Glee

Idag har varit en sådan tråkig och inte jätte bra dag. Men så hittade jag något som fick mig på ett underbart humör igen och det var musiken från tv-programmet Glee. Carro visae för mig att det fanns på spotify igår så nu är jag helt överlycklig eftersom jag verkligen älskar det programmet! Jag får verkligen rysningar när jag hör på vissa låtar eftersom de sjunger så vackert.

Så det tycker jag verkligen ni ska satsa på att lyssna på!

Postat av: I'm like you - Just different!

Bästa resultat får du om du verkligen ställer in dej på att få ett. Sätter ett mål att söka minst kanske 10-20 i veckan (kanske låter mkt men jag brukar göra 10 om dagen om jag verkligen är i ett behöv av jobb så snart som möjligt) genom att skicka cv eller GÅ UT till stället du söker på och lämna ditt cv till ansvarige så de får ett ansikte på dig.

Skickar du in ett så ring 2-3 dagar senare och fråga om de läst det, kanon att ligga på. Då sticker du ut också. Om de inte läst det så ringer du upp igen efter några dagar och hör efter.

2010-01-10 @ 22:46:35
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Erture

Kan inte jag få länken med spelningslistan på de?

2010-01-10 @ 22:50:27
URL: http://erturesmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0