Jag vill ha ett jobb!

Hur svårt ska det vara att hitta ett lämpligt deltidsjobb egentligen? Jag vet att det är svårt att få jobb just nu men det känns ändå som att jag gör något fel i mitt letande eftersom jag inte hittar något alls. Jag är så himla rädd för den dagen jag har tagit studenten och står utan jobb. Jag har letat i ca ett år nu men det verkar inte som att det finns ett enda företag som vill anställa någon utan vidareutbildning. Sen kräver många jobb att man ska ha tagit körkort med, det är något jag väldigt gärna vill göra men hur skulle det gå till eftersom våran bil är helkass och jag vill inte ta kurser eftersom det blir så himla dyrt.

Ibland önskar jag bara att livet var lättare och att det inte skulle vara så svårt att bara hitta nån sketet sommarjobb eller något i den stilen. Ska försöka söka till liseberg och så men vi får ju se hur det går.

Postat av: Anmäl dig till Veckans Blogg NU!

Hej hej



Kikade bara in, alltid kul med nya bloggar!

Skönt med helg, hur har din varit? Gjort nått skoj?

Herregud! Sökt i ett år utan lycka! Vad söker du för nått och hur många har du sökt???

2010-01-10 @ 20:01:31
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Tormodhilde

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-12-15 @ 16:10:47
URL: http://tormodhilde.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0