Onsdag

När jag vakna imorse så kände jag mig inte alls bra men efter lite nässpray och dylikt så börjar mitt humör sakta men säkert bli bättre igen. Har jag tur så kan jag gå till skolan redan imorgon. Jag fattar inte egentligen hur jag kan sakna det så mycket. Nästan alla andra blir glada om de får stanna hemma från skolan. Men jag känner verkligen att jag vill ge allt för jag är bra och jag kan så mycket men jag behöver bara få visa det.

Har ganska mycket läxor att ta tag i som ska vara klara på fredag och också några nästa tisdag. Så ska sätta mig och ta tag i de viktigaste nu så att jag inte blir sen med dem.

Tänkte att jag kunde lägga upp en bild på hur jag ser ut när jag är sjuk. Går alltid runt hela dagarna med min älskade morgonrock och känner mig allmänt hängig. Tur att man har Börne i dessa lägen :D<3


Postat av: naztybunny - följa varandra via bloglovin!? =D

Mmm massa jobbigt är det :( Hoppas det blir bättre med medicinerna han fått nu, han känner sig bättre iaf. Allt bra med dig? Förutom att du e förkyld?

2010-01-27 @ 17:04:44
URL: http://naztybunnyswe.blogg.se/
Postat av: Emma

Söt_Chey :D



Men man vill till skolan när man MÅSTE stanna hemma, måste man till skolan vill man inte dit xD

2010-01-27 @ 19:35:25
URL: http://thatrandomname.blogg.se/
Postat av: hasselnöten

va sööt nallebörn :D:D

2010-01-27 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0