Hundar, fest och läger

Jag har det verkligen svårt med att blogga. Först ska man hinna och sen så har min dator fått för sig att den inte ska hitta något internet om man inte sitter högst en meter från routern. Känns ju lagom kul för då får jag sitta i min systers rum och att ligga med datorn i sin egen säng är ju bara att drömma om. Vet faktiskt inte hur jag gör med det för det är ju inte kul när man vill koppla upp sig hemma hos någon annan till exempel. Ska man då säga att nej tyvärr jag måste sätta mig i ett annat rum för att skiten ska fungera.

Idag så ska jag först och främst åka och kolla på vår nya hund Asterix. Jag vet faktiskt inte hur jag kommer reagera eftersom jag vet att det inte är en ny hund jag är ute efter. Jag kommer alltid innerst inne hoppas att Baloo kommer tillbaka. Men det kommer ju aldrig hända så det är lika bra att försöka gå vidare och förstå att nästa hund inte bara är en ersättare. Lika mycket som att vi behöver en ny hund (det ska bli pappas hund eftersom Baloo var hans) så behöver hunden ett nytt hem. Eftersom den är ett år och ägarna kan inte ha kvar dem pågrund av förändrade familjeförhållanden.

Senare så ska jag packa inför lägret som jag beger mig av till på måndag. Ser inte direkt fram imot det eftersom jag har mycket att tänka på själv och då orkar man inte alltid massvis med små barn. Älskar barn men ibland så är det svårt att få lite egen tid. När jag har packat klart så ska jag åka hem till Chris och förfesta och sen blir det ett nytt försök att gå ut. Igår så fanns det inga roliga ställen som var öppna och sen var det flera som ställde in i sista sekund.

Nu måste jag klä på mig så jag hinner med bussen. Inte kul att komma försent första gången jag träffar familjen.

Postat av: Birgermathilde

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-02-06 @ 17:18:27
URL: http://birgermathilde.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0