Jag vill med gå på bal!

Idag så ska Carro på sin bal. Det fick mig att sakna min egen ännu mer. Inte studentbalen utan den jag hade i nian. Då jag var 15 år och dansade runt som att det var allt livet kretsade kring. När man slapp allt ansvar och bara kunde få vara ett barn. Men nu är det Carros tur att få känna den känslan! Hoppas verkligen hon får en underbar kväll och att jag kanske får några fina bilder på henne innan hon går.
Just nu sitter jag här och äter rostade mackor med nutella. Det är verkligen gott det! Borde köpa hem det oftare. Fast sen så känner man sig sjukt onyttig med så kanske är lika bra att hålla det på en normal nivå :D
Något som jag är väldigt nervös över är att jag börjar jobba nästa vecka. Första gången jag har ett riktigt jobb. Har jobbat med läger i tre år detta året men ändå har inte de varit som ett riktigt jobb. Dock så är det roligt eftersom jag får springa runt och ta kort hela veckan! Det är ju något jag aldrig hinner eller orkar med i vanliga fall.
Nu måste jag gå! Ska gå och umgås med Carro medans hon fixar i ordning sig. Får se när jag orkar skriva nästa gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0