Tisdag

Kom nyss hem och jag är verkligen helt slut! Först så var jag på jobbet och det tar väldigt mycket på mig. Först och främst att gå upp 5-6 på morgonen när man är verkligen är motsatsen till morgonpigg. Sedan så jobbar jag från 7 till 3 och har två raster på sammanlagt 45 minuter. Resten av tiden måste jag stå upp. Allt går verkligen jätte fort och det är ganska svårt att hänga med. Sen när man ska cykla hem och tillbaka också. Alla som känner mig vet att jag har världens sämsta kondition. Så mina ben är näst intill förlamade nu för kan knappt stå för tillfället.

Efter jobbet så skulle jag hämta lite kläder som jag och mamma hade hängt undan på lindex. Riktigt nöjd faktiskt! Ibland får man vara glad att man har en mamma :D Eftersom jag inte har ett öre men hon köpte kläderna till mig ändå. Kanske var för jag var i extremt behov dock.

Ska ta kort på dem senare så ni kan få se!

Men nu ska jag gå hem till Sarah och vara med henne ett tag. Skriver senare om jag kommer ihåg det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0