Ledig

Idag så har jag haft specialschema dag. Vilket betyder att de är en dag då man får ta igen missade prov osv. Eftersom jag inte hade något att ta igen så var jag ledig. Så idag som jag till 11 och var lika trött när jag vaknade som jag är en vanlig skoldag då jag går upp vid senast 7. Men jag kan ju inte tvinga min kropp att vara pigg så det var bara att stå ut. Sedan så började jag sy en gardin som min mamma bett mig sy till Emils rum. Tyvärr hade de inte lyssnat på mig när jag sa att jag inte kunde. Jag gjorde sönder sammanlagt 4 nålar och jag fattar fortfarande inte varför de gick sönder. Det var inte så att jag hade jätte tjocka lager. Men den blev helt okej i slutändan men det är inte det vackraste jag har gjort heller.

Sen så är det min underbara mormors födelsedag idag så vi kom nyss hem ifrån henne. Hade köpt ett usb som vi lagt in ca 300 bilder på till hennes fotoram. Sen fick hon en jätte mysig pläd och en blomma.

Nu sitter jag och slappar framför datan eftersom jag är helt slut i hela kroppen. Helt underbar avslappning när musiken strömmar ut ur högtalarna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0