Lördag

Idag vaknade jag klockan åtta igen. Låg bara och kollade upp i taket tills jag tillslut somnade om igen. Nästa gång jag vaknade var klockan elva. Jag satte mig och kollade på videokameror eftersom Christopher som vanligt låg och sov. Hittade massa som jag ville ha men alla var för dyra. Jag ska antagligen köpa en tillsammans med Christopher men han kommer inte vilja lägga ut så mycket som jag vill. Jag har hittat en för 10 000 som verkar helt underbar och då får man ju betala 5000 var och det tycker jag är helt okej för en så bra kamera. Men känner jag honom rätt så kommer han vilja köpa en liten sketen DV kamera bara för man kan få en för 1000-2000 kr.

Denna vill jag ha!





När jag kom hem så var det fullrulle. Det är så mycket som ska fixas inför Saras kalas så mamma ville att vi skulle fixa allt redan nu. Jag var väll inte lika intresserad av det som hon var men orkade inte kämpa imot så jag hjälpte till så mycket jag orkade. Sedan så åkte vi ner till maxi för att testa om bilen funkade. Den krånglade senast vi använde den så vi har låtit den vila över vintern i hopp om att den skulle funka när all snön försvann. Först så ville den inte fungera riktigt som den skulle när den hade kommit upp i värme men när vi hade kört runt ett tag så fungerade den prima igen!

Resten av dagen har jag inte gjort så mycket. Lagade mat som blev för stark och sedan har vi bara legat framför tv:n och haft myskväll.

Postat av: zofie

sv: härligt,, njae det är långt ifrån bra här!



haft en bra helg?

2010-03-21 @ 12:48:37
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/
Postat av: zofie

sv: bråk här hemma bara.. hehe okeje!:)



jo det ha rätt vart lugnt här med, tagit nån cider bara, skulle ut o träffa folk o dricka lite granna, men jag orkade inte ^^

2010-03-21 @ 13:59:52
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0