Onsdag

Snart fyller Carro år! Eller hon fyller år idag men hon föddes faktiskt inte förän natten till 1 april. Hon är alltså ett halvt april skämt. Kommer ihåg när jag retade henne för det när vi var små. Även fast hon klagade så tror jag att hon tyckte det var roligt innerst inne.

Men det känns egentligen helt sjukt. Att hon redan fyller 16 år! Jag vill ibland bara pausa tiden så att jag får tid att vänja mig och sen sätta igång igen. För blinkar man ens så hinner allt förändras på ett ögonblick. Jag ser det ändå inte det bara som något negativt. Jag älskar nämligen att växa och få mer erfarenhet i livet. Jag är inte en sådan människa som vill stanna vid 20 och festa hela livet ut. Jag vill skaffa familj, bo i villa och äga en volvo. Jag är mer en lugn människa som ser varje år som mer erfaranheter. Jag vet inte hur jag vandrade från att Carro fyllde år till detta. Jag tror att det är så att jag chockas av hur snabbt tiden går. Hur snabbt min lillebror och Carro (som trotts allt nästan är som min syster) växer. Det känns ju som att det är jag som ska växa och de ska bevaras i den ålderna jag alltid kommer se dem som. För hur vuxna de än blir så kommer jag alltid se dem som små. Gud va sentimental jag blev nu då. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om detta men det förstår jag att ni ändå inte skulle orka läsa.

Så avslutar inlägget med ett STORT grattis till min underbara bästa vän! <3


Postat av: Carro

Taaack ännu än gång! :D:D<3

Det är fan skumt hur snabbt tiden faktiskt går ja :o

Du är liksom 18, snart 19 och tar snart studenten och flyttar till USA juh! :O

Sjukt är de :O:)

2010-03-31 @ 23:01:38
URL: http://promises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0