Prov

Om tio minuter så beger jag mig till skolan för att göra mitt prov. Är fruktansvärt imponerad över hur mycket jag faktiskt har lyckats lära mig sedan igår. När jag skrev igenom allt nyss så kunde jag allt utan två punkter. Hoppas nu bara inte att det är någon del jag har missat så jag inte alls förstår när jag ska skriva testet. Men nu ska vi inte vara negativa och jag hoppas i vilket fall minst på ett G.

Senare så ska jag iväg och göra mitt språktest som avgör om jag kan åka till USA eller inte. Är så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så rädd att jag blir nervös och börjar göra sådana dumma missar som egentligen är så uppenbara.

Men måste skynda mig nu så jag hinner bussen.

Önska mig lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0