Jag kom in!!

Jag kom in! Kan ni tänka er det eller? Är överlycklig! Nu är nästa "hinder" att få visum men tror faktiskt att det kommer gå utan några som helst problem. Så förhoppningsvis så ligger jag på stranden och solar på min födelsedag då det redan har börjat bli kallt här i Sverige. Jag ser så mycket fram imot det att jag vill få fixat allt direkt så jag kan åka iväg nu!

Men tyvärr så är det inte så. Kommer säkerligen snart tycka motsatsen och tycka att allt går för fort. Jag tror att det värsta kommer bli att skiljas från familj och vänner. Ett år utan alla man tycker om kommer bli svårt. Men jag kommer i vilket fall tillbaka :D Och de som har råd får gärna komma och hälsa på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0