Bal i morgon

Detta ständiga tjat om bal och om att hitta den perfekta klänningen. Jag har nästan tröttnat på det själv nu. Fast jag kan ju dock inte leta efter klänning längre eftersom min bal är redan imorgon. Det får bli som det blir helt enkelt! Har ju nämligen inte klart för mig hur jag ska se ut. Önskar dock att jag inte skulle bry mig så mkt om det. Känns lite tråkigt när man själv drar ner på sitt humör genom att inte kunna sluta tänka på det och vara orolig över saker.

Nej nu ska jag bara slappa resten av dagen och allt med balen får jag tänka på imorgon när det är läge för det! Just nu behöver jag bara lite lugn och ro.

Ha en fortsatt bra lördag!

Postat av: Karoline

Huvudsaken är att ha en klänning man själv gillar och tycker är sig själv tycker jag. därefter en balen en fest! var ska ni ha den?

2010-05-15 @ 20:12:09
URL: http://karolines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0