Fredag

Idag ska jag försöka ha en sån där riktigt slapp dag! Det som jag annars måste fixa är att lägga över allt från hårddisken till datorn och sedan formatera om den. Det är mycket jobb och hårddisken verkar vara arg på mig. Hatar när inget funkar och man bara har några dagar på sig. Måste ju få över allt från min mac till hårddisken men för tillfället fungerar den inte på mac. Vi får väll se hur det går med det! Vill ju inte att alla bilder och så ska försvinna.

Nu ska jag till affären med min bror. Det är godis som ska inhandlas och sedan ska vi sätta igång med middagen. Det blev sen middag idag pågrund av att jag inte visste hur många som skulle äta hemma. Inte enklet att laga till något när man inte vet om man ska vara två eller 5 som ska äta.

Får se om jag skriver något mer idag. Har ju varit väldigt dålig på att blogga det senaste. Ha det så bra så länge i vilket fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0