Grillning!

Underbart väder och grillning. nu känns det verkligen att sommaren är här. Vet inte hur länge det kommer hålla i men länge får jag verkligen hoppas. Det kan ju i alla fall få hålla sig fint tills min student!

Snart så blir det grillning med familjen! Så får vi finbesök av min morfar och hans sambo. Sen så blir det förhoppningsvis en riktig myskväll med bra filmer även idag.

Såg även cloudy with a chance of meatballs med min bror igår. Hade redan sett den med men Det var första gången för Emil.



Om ni inte har sett den så gör det! Sjukt rolig film!

Nu blir det affären med mamma!

Postat av: alexandra

den e bra! :D

2010-05-23 @ 00:07:24
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0