Ibland är det okej att tycka synd om sig själv..

Ibland undrar jag om livet inte tycker om mig. Fick nyss beskedet att hårddisken är trasig. Inte så att jag inte förstod det själv men detta var ändå en som arbetade med datorer som bekräftade det. Han sa dock att man kanske kan rädda det om det är själva elektroniken som är trasig. För då kan man koppla in själva minnet till en annan. Hoppas verkligen att det är så det är. Vill nämligen ha allt som ligger där. Har haft den ett tag men knappt använt den alls så känns lite konstigt att den pajade så snabbt.

Tycker mest synd om Christopher eftersom alla hans saker låg där på med. Han ju inte rädda något av det. Känner mig aningen ego när jag prioriterade mina bilder över hans saker :O Fast jag kunde ju faktiskt inte veta då att den skulle lägga av helt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0