Imorgon smäller det

Nu är det då dagen innan min student. Shit säger jag bara! Det gör ont i magen och det känns lite som att det är en dröm. som att jag ska vakna upp imorgon och inse att jag ska till skolan som vanligt. Men nu är det ju inte så och det känns väldigt läskigt. Ingen skola alls mer! Jo utbildningen i Usa men det är inte riktigt samma sak ^^



Även om det nu ska betyda otur att ha på sig studenthatten innan man tar studenten så kände jag mig tvungen att visa upp den! Och jag är ändå en människa som undviker varenda a-brunn och så vidare så jag tycker ni ska vara stolta över mig.

Men nu ska jag återgå till att fixa till det sista hemma! Ha en underbar dag!

Postat av: Terese

Du vet att de otur att prova mössan innan :O

2010-05-27 @ 15:55:51
Postat av: Jessica

Grattis till studenten! :D

2010-05-27 @ 22:13:04
URL: http://jesshicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0