Klippning

Imorgon så blir det att klippa sig! Om de finns tid vill säga ^^ Ska testa att klippa mig på Burgården eftersom jag har hört att eleverna där är sjukt duktiga. Blir antagligen att fixa till färgen lite med eftersom blonderingen jag gjorde igår inte blev helt som jag hade tänkt mig. Flaskan räckte nämligen inte till mitt hår så har lite mörka fläckar t.ex. i luggen och bakom öronen. Kan lägga upp en bild senare så ni kan se hur jag menar.

Fick nyss veta att jag har en jätte rolig läxa med! Vi ska skriva ett arbete om våran favorit regissör! Jag är ju ett stort Tim Burton fan så blir såklart ett arbete om honom. Vet inte om man kalla det läxa att skriva om något man tycker om :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0