Läxor och choklad

Nu sitter jag med två hyfsat stora arbeten som ska in imorgon. Känns verkligen underbart att jag har sparat upp det så länge. Men jag har verkligen inte fått någon ro till det. Har haft så himla mycket i mitt huvud att jag inte har kunnat ta tiden till det.
Skulle börjat direkt efter skolan idag men fick ett samtal där min mamma berättade att Baloo verkade vara väldigt sjuk igen. De senaste dagarna har han tynat bort bit för bit men idag började han även blöda igen. Vi var helt inställda på avlivning men när vi ringde veterinären så kunde vi inte komma in förän imorgon. Sen när vi pratade med pappa också så bestämdes det att vi ska avvakta tills imorgon så vi får se om han bättrar sig. Man vill ju inte avliva honom när man inte vet om han blir bättre.
Så hela dagen gick åt till det så nu sitter jag här och är snart klar med en uppgift av två. Det känns som detta kommer bli en lång kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0