Onsdag

Kom nyss till skolan och jag är helt borta! Är jätte trött! Men det är väll bara att bita ihop och stå ut tills jag kommer hem. Ska lägga mig tidigt idag! Eftersom jag redan nu är sugen på att gå och lägga mig så kan ju det vara en bra idé :)

Sa att jag skulle lägga upp en bild på mitt hår igår men glömde helt av det så lägger upp en nu.

Det är absolut inte den finaste bilden som finns på mig men nu var det ju faktiskt håret ni skulle kolla på ^^ Fast färgskillnaderna syns ju knappt på denna bilden. Men förhoppningsvis så blir det som sagt fixat idag!


Postat av: Sofia

sv; Så sant, jämföra skor är svårt! haha! x)

2010-05-05 @ 17:09:06
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0