Redo för sängen men kan inte sova




Hatar när man är sådär jätte trött men när man lägger sig ner för att sova så fylls huvudet med tankar. Jag kan högst hålla ögonen stängda i någon minut innan jag tröttnar. Det slutar med att man ligger och stirrar i taket och rullar runt som en galning. Det finns gånger då jag börjat gråta för jag är så trött men ändå inte kan sova. 

Är detta något som händer för er ofta? Skulle känna mig mindre konstig då i så fall :D

Just nu har jag sådan extrem lust att sminka upp mig och ta kort. Sådana ideér får jag alltid såhär mitt i natten. Det är ju hur kul som helst men ska kanske inte börja med det vid denna tiden på dygnet. Sedan så blir inte mina bilder så himla bra så skulle behöva en fotograf. Någon som är intresserad av att ta lite egobilder på mig?



Livet skulle varit enklare om man alltid var fin. Tyvärr är det inte så.

Nu ska jag gå till min säng och rulla runt i några timmar! Hoppas det går bättre för er.

Postat av: julia'

Typ samma, har också varit trött :)

2010-05-22 @ 09:56:22
URL: http://jjuliali.blogg.se/
Postat av: Sarah

Behöver du ens söka fotograf vava? ;)

Haha, nejmen vi får fota ngn dag! :)

2010-05-22 @ 11:00:46
Postat av: Viktoria

Jättesöt :D sminket på sista bilden passar dig bra :)

2010-05-22 @ 20:53:48
URL: http://letmeslipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0