2 veckor kvar

Nu är första terminen snart slut! Endast 2 veckor kvar. Är dock lite rädd för måste lyckas med 3 prov varav ett av dem kommmer vara skit svårt. Sen ska jag få in en till uppgift i ljudet och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Han sa bara gör vad ni vill. Jag har svårt med ljud i vanliga fall och nu ska jag inte ens veta vad jag ska göra. Känns ännu läskigare.

Men får komma på något idag eller så för man måste skicka in ett mail till läraren med vad man ska göra. Helt ärligt så skrämmer den läraren mig med så jag vill inte misslyckas heller.

Men sen efter allt jobbigt så är det i vilket fall lov! Helt underbart! Ingen mer stress på ett tag utan tid för att bara slappa! Kan behövas :)

Föresten för er som inte förstod så var det inte jag som skrev det senaste inlägget :) Det var Christopher som ville vara lite rolig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0