Allt återgår till det vanliga

Nu har det gått ett par dagar sen allt hände och allt borjar bli som vanligt igen. Den värsta smärtan är över och det som är kvar är mest psykiskt. Har inte vågat åka bil än till exempel. Men det kommer väll det med allt eftersom. Det kommer nog ta ett tag till jag är helt återställd.

Har försökt att bara släppa det med men tror inte det fungerar på det sattet heller. Blir ändå påmind om det varje gång jag går utanför dörren. Får allas blickar riktade mot mig. Visste inte att en blåtira kunde vara så intressant.

Men men jag gör framsteg i vilket fall.

Just nu sitter jag i skolan och håller på med mitt slutprojekt i redigeringskursen. Börjar få lite halv panik eftersom jag precis har börjat och det ska vara inlämnat på måndag. Men har helt enkelt inte haft någon tid över eftersom det har varit sak på sak.

Men ska försöka skrapa ihop något nu och hoppas att det duger.

Postat av: alexandra

Åh, emma :( Så småningom blir du helt återställd :) Du får hålla dig borta från bilarna tills dess! hoppas allting går som det ska med studierna för övrigt =) Saknar diiig bigtime.

2010-11-19 @ 23:23:14
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0