Fest och inspelning

Nu är jag tillbaka igen efter att Alex klagade på att jag skrev för sällan. Men hallå jag har saker för mig :D Typ som att sitta på mitt rum och kolla på teen mom! Såg klart säsong 2 nu och sitter och hoppas att säsong 3 kommer snart.
Neh men jag gör annat med. Har till exempel haft fullt upp i skolan med olika saker.

I fredags så blev det fest i vilket fall! Denna gången hade vi köpt en stor öl tunna och vi var fast beslutna på att göra
slut på den. Det gjorde vi dock men man blev väldigt full, vissa mer än andra. Det var massa nya människor. Amerikaner till och med! Vi har nästan inga Amerikansa vänner så blev skönt att inte bara umgås med svenskar
och folk från europa.

Riktigt härligt folk måste jag säga! En tjej älskade mig tydligen för att hon hade haft en råtta som hette Emma så därför betydde mitt namn mycket för henne. Lärde mig även att säga fuck you på teckenspråk!
Det var en mycket lyckad fest och hoppas jag håller kontakten med allt roligt folk.

På lördagen så fick jag gå upp halv 6 på morgonen för att åka och spela in. Var fortfarande påverkad när jag åkte och hade bara sovit 2 timmar. Mamma känner sig nog stolt över mig när hon läser detta!

Kommer verkligen inte överens med regissören så tycker inte om att gå upp tidigt varje helg för att filma och bara sitta och åka fram och tillbaka i en bil eftersom han vill ta om 40 tusen gånger bara för nån satt en centimeter fel.

Även idag så gick jag upp för att spela in. Regissören började bråka med folk för att vi inte ville vara kvar och spela in tills klockan 5 på eftermiddagen. Tror inte han har förstått att folk har sina egna liv att tänka på med.

Neh nu ska jag sluta klaga och gå och städa! Vår städdag idag och är inte sugen på det. Men det måste ju göras så hejdå för tillfället!

Postat av: Lilla alex

wiieie! detta gillar vi! fortsätt såhär! =)



Svar på din kommentar; du får börja övningsköra direkt när du kmr hem! =) Det är dock lite dyrt, med kursen och grejer men man betalar ju inte allt på en gång, är dock nervös inför att övningsköra. O.O

2010-11-08 @ 21:44:16
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0