Fest?

Idag kanske det blir fest för att fira att vi är klara med all inspelning av vår film. Nu är det bara redigeringen kvar! Vet dock inte om jag vågar dricka ännu eftersom både mamma och Tiff sa att jag inte borde göra det efter olyckan. Men eftersom jag inte går på några mediciner eller liknande så kanske jag gör det ändå.

Har haft en vädligt rolig dag i vilket fall! Spelat in sen 10 i morse och har även badat! Eftersom slutscenen involverade en pool så fick vi vara statister.

Det var helt underbart! Varmt och skönt. Efter vi varit i poolen ett bra tag och började frysa så gick vi bara vidare till jacuzzin! Det är livet måste jag säga. Har nog aldrig varit så avslappnad i hela mitt liv. När jag kom hem så åt jag och sen somnade jag direkt.

Så nu har jag sovit någon timme och är helt utvilad. Kanske låter bra med fest trotts allt!

Dock så har jag massa uppbokat imorgon så kanske inte så smart att bli bakfull heller :)

Nu har jag inte så mer att skriva. Ska bjuda på liter bilder senare eller imorgon!

Postat av: Caaarroo

Sv; vf skulle du bli jobbigare? :D

2010-11-23 @ 17:37:12
URL: http://promises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0