Just my luck...

Igår så lyckades jag hamna i en bilolycka. Det komiska med det var att det var ca 100 meter innan vi var framme. Precis när vi gjorde sista svängen för att köra den reserande vägen så körde en bil rakt in i oss. Tack och lov blev ingen mer än jag skadad. Mina skador är inte heller så allvarliga. Har en blåtira, sträckt nacke och smärta i armen. Men jag klagar verkligen inte! Är glad över att det var såpass lite!

Bjuder på en "fin" bild på min blåtira. Syns inte lika mycket på bilden men jag är ju verkligen inte vacker för tillfället xD


Postat av: Karoline

nämen oj! stackare! hur fick du blåtiran egentligen? och hoppas det går över i nacken och allt snart också!

2010-11-17 @ 20:59:59
URL: http://karolines.webblogg.se/
Postat av: sarah

ohw! tur att det gick bra :O

2010-11-19 @ 22:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0