Svullnaden minskar

Nu har nästan all svullnad runt ögat lagt sig. Men ju mer den försvinner detso mer färg får det. I morse var det helt lila och när jag senast kollade så var det blodrött. Det känns i vilket fall som att det kommer försvinna ganska snabbt och det är väldigt positivt. Något som därimot oroar mig väldigt mycket är att jag börjar känna mer smärta i nacken och ryggen. Hoppas verkligen inte att jag har dratt på mig en whipplashskada. Skulle inte vara det roligaste. Så ska gå till skolsköterskan till morgonen och kolla om de kan hitta något. Förhoppningsvis så är det bara en sträckning eller spänning.

Tänkte att jag kunde visa utveckligen på mitt öga. Vet inte om det är så intressant för er att se men kan vara kul för mig att kolla på lite senare :)

Denna bilden togs medans jag fortfarande var på sjukhuset. Ca 1-2 timmar efter olyckan.



Denna bilden togs i morse.



och denna bilen togs för några minuter sedan



Visar en när jag blundar med så man kan se färgen på ögonlocket med


Postat av: Sara

Fy fan älskling! Det är ju inte vackert, men snart är det ett mine blott! Underbara du. Jag älskar dig!

2010-11-20 @ 01:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0