Vackrare får man leta efter!

Tog bilder på mitt öga nyss och det såg nästan ut som det bara var smink! Blev nästan lite glad. Sprang för att kolla i spegeln och upptäckte att det inte såg ut som smink där inte. Men herregud jag ska inte klaga. Det var i vilket fall tur att jag kör på allt mitt fula på samma gång :D Skulle blivit arg om jag färgade om håret och fixade mig och sen såg ut som fan i ansiktet.

Då skulle ju färgen hinna bli ful innan ansiktet var läkt!

Nu har jag bestämt att ta det här positivt istället. Så när allt är färdig läkt så blir det färgning och kanske till och med en klippning. Ska man vara fin så får man passa på med allt nödvändigt.

Men nu har jag också en anledning att få skita i hur jag ser ut ett litet tag :D



Igår så upptäkte Chris också detta på mig



Det är tydligen nått blodkärl eller nått som har pajat i ögat. Väldigt läskigt att kolla på måste jag påpeka. Känns som det ska sprida sig och göra hela ögat rött.

Nu ska jag kolla när min kära pojkvän spelar Assassin's creed brotherhood.
Extremt underhållande.

Ciao ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0