Lättnad!

Trodde ju att jag hade midterm tills idag och hade verkligen ingen aning om vad jag skulle plugga på. Så fick panik och blev helt fylld med ångest för att jag trodde att jag skulle få så dåligt betyg. Idag när jag kom till lektion så fick jag dock veta att det var för nästa vecka ist. Blev skit lättad och allt kändes genast mycket bättre. Fast har ju fortfarande en imorgon så måste fortfarande plugga på det!

Ska försöka bli klar så snabbt som möjligt och sen se på en film! Får se om jag hinner det men det är ju värt ett försök iaf!


Postat av: Lilla alex

SV: Du skulle säkert också passa i dne klänningen! den finns i olika färger :D erkänn snygg :D



Håller på och sparar så jag hoppas jag kan åka & hälsa på er därborta! :)

Haha jag går runt ibland i klackisarna faktiskt!

Jag är feg (AA) men ska börja våga mer som sagt :P

2010-10-14 @ 17:14:30
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0