Skit internet!

Måste nog ha något av de värsta interneten som finns! Okej detta är bättre än det vi hade hemma men det glappar. Kontakten sitter inte i som den ska så från ingenstans så blir man utloggad från alla sidor och allt man håller på med försvinner. Det är sådana tillfällen man får lust att slå på dator. Brukar bli att jag sitter och svär som bara den istället.

Fast vi har försökt sätta tejp på nu så att det ska hålla sig ett tag i vilket fall!

Idag har det verkligen inte hänt mkt. Har varit i skolan och direkt när jag kom hem så somnade jag. Sen har vi haft lite filmkväll med! Skulle se the hangover och så satt vi och bläddrade runt på tv:n och då lyckades den gå precis då!
Det var precis som att jag hade velat se The lovely bones sen den kom ut och så såg vi den streamad. Dagen efter så kom den på tv och har gått varje dag sen dess.

Vet inte om jag har något direkt mer att säga ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0