Halloween

Det här med att blogga kanske inte är min grej. Jag glömmer av att jag har den hela tiden. Fast sen när man kommer in och ser kommentarerna man har fått så blir man alltid lika glad.
Så jag kommer nog att fortsätta :)

Just nu så håller Halloween på för fulla muggar! Folk har klätt ut sig sen i onsdags här. Skulle i för sig säga att de flesta klädde av sig istället. Helt ärligt så har jag sett tjejer som går på gatorna i bara underkläder. Det är något jag aldrig skulle kunna göra själv så det är väll därför jag bryr mig. Det går ju imot min ideal. Men så länge de känner sig bekväma i det så ska jag inte klaga. Alla har ju sin rätt till att klä ut sig till vad de vill.

I Torsdgars så hade vi en liten Halloween fest i Ortega huset. Jag hade jätte roligt och nästan alla var utklädda.
Vi har fixat iordning huset så fint med så det var riktigt mysig stämning.















Postat av: sarah

så ska du gå på rave i L.A till nyår, då får du se hundreds of naked girls ;)

2010-10-31 @ 15:55:44
Postat av: Odinellen

Very informative. Great site. Really professional.

2011-08-23 @ 13:09:34
URL: http://odinellen.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0