Fredag

Känner mig som ett vrak just nu. Kom inte i säng förän mitt i natten som vanligt. Först gå runt och "festa" när människor knappt pratade med mig. Kanske för att jag var nykter och det var inte dom. Men blev trött på det så gick in och satte mig i huset. Då var det tydligen fest i vårat lilla hus med. Hela köket var fullproppat med massa folk jag inte hade en aning om vilka de var.

Men Chris bad dem att förflytta sig till garaget så vi kunde se på film. Kändes nästan bättre det för jag börjar tycka att det blir lite för mycket. Det är alltid fullt ös och jag kan aldrig en fredagkväll gå ut i vardagsrummet och bara sätta mig och se på tv. Det är alltid något.

Nu ska jag försöka ta det lugnt och kolla på något avsnitt av veronica mars. Snart klar med andra säsongen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0