Lördag

Igår så hade dagen en allmänt seg start. Först till skolna för att få veta att jag inte hinner fixa mitt ljud. Sen hem för att vänta på att få gå tillbaka till skolan för att hämta ut en kamera. Sen lyckades jag somna och sov nog ganska länge för när jag vaknade så blev det halvpanik med allt vi skulle hinna innan folk kom.

Vi skulle nämligen ha en fest. Så det var bara att sätta igång med att städa hela huset. Fast det var mest saker som låg huller om buller så det var bara att plocka undan det fort.

Det blev enligt mig en riktigt lyckad kväll. Det var så himla trevligt folk!

Idag blir det nog bio. Vet inte helt säkert hur det blir eftersom det är massa strul fram och tillbaka! Fattar inte riktigt deras sida heller. Men men vi får väll se hur det blir :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0