Söndag

Nu känns det nästan precis som vanligt här. En söndag så ligger man hemma på sängen istället för att springa runt och utforska. Det är som man tillslut har insett att man inte behöver stressa med att se allt. Jag har tid till att ta lite i taget och bara njuta av tiden jag är här.

Idag så vaknade jag inte förän klockan ett och sen dess har jag bara suttit vid datorn och pratat med både mamma och bror. Jag hinner knappt sakna dem eftersom jag har så mycket kontakt med dem. Fast jo saknar dem gör jag ju. Varje gång man sätter igång camen så blir jag helt överlycklig. Jag önskade att jag var hemma även när jag såg dem bråka över att det inte fanns något bröd. Saknar att vara en del av en stor familj. Nu är det ju bara jag och Christopher. Hur mysigt det än är så är jag van vid att ha syskon, mammor och hundar överallt och att jag aldrig får vara själv.

Ska spendera dagen med att fixa vårat rum skulle jag tro. Det känns som jag städar det hela tiden men ändå stökar vi ner det lika fort. Men jag trivs inte när det ser ut som det gör. Man vet nämligen inte när folk bara springer in i vårt rum och vill säga något eller så. Så nu får det bli skärpning. Det får allt hålla sig fint ett tag nu.

nu har jag inte så mycket att säga så får skriva när det har hänt lite mer :)

Postat av: Anonym

Svar; FUUSK! haha, kul att det började i usa för längesen och börjar här NU. segt :)



Ni har vart borta i en månad nu omg, :(

2010-09-06 @ 18:24:17
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0