Dumma scen

Nehepp så fick jag inte ha den scenen vi hade letat upp. Den var tydligen för kort och sen pratade mer sonen än mamman. Så om någon har en bra scen ur en film så får ni gärna berätta om den för mig för behövs illa kvickt nu. Vill helst ha en scen där det är någon slags konflikt. Ingen humor eller gulligull scen. Tårar, blod och slagsmål ska det vara! Nej kanske inte men gärna något som faktiskt är en utmaning. Något jag kanske kan göra något bra av.
Snälla kom med förslag. Dåliga som bra för allt hjälper just nu.

Föresten har jag kommit på att jag döper för många inlägg till "Dumma.." Allt är tydligen dumt enligt mig :D
Nu ska jag sova så ha en underbar dag där hemma i "kalla" Sverige!

Postat av: Alexandra

DAAMN! jag som tyckte den var bra dialog, även fast du hade få repliker. Du kanske ska ta och spela sonen istället? ;) Hehe nejmen. Har redan försökt ge dig tips, men hoppas du kommer på någon bra till slut!

2011-04-28 @ 13:26:10
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0