In tha school!

Oj herregud tva inlagg pa samma dag :O Har Emma gatt och blivit en blogger!! Haha nej nu ska jag sluta vara fjantig for ett tag! Kan behovas faktiskt.
Sitter i skolan nu och haller antligen pa med att konvertara de sista filerna! Efter det far det banne mig vara nog. Visst sa kommer han sakerligen klaga for att det ar dv filer och inte hdv. Men direkt nar jag har kopt en ny hardisk (som jag antagligen anda maste gora) sa ska jag konvertara om allt igen och da i hdv. Fast det ar inget som hander idag!
Saaa...om nagra timmar bar det som sagt av till LA igen :) Undra va for roligt vi far uppleva denna gangen! Uppdaterar om det pa sondag skull jag tro.
Nu ska jag aterga till konverteringen sa jag blir klar nan gang!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0