Jag bryter mönstret!

Haha idag är en dag då jag faktiskt inte är trött :D Även om jag var det skulle jag kanske inte skriva om det för att jag antar at ni börjar bli trötta att höra mig säga det hela tiden. Fast jag är faktiskt trött hela tiden så jag överdriver inte.

Så till något annat. Idag så hade vi ingen första lektion så vaknade runt 10 och kände mig helt rastlös. När man är van vid att inte få ligga kvar den extra stunden så känns det helt plötsligt helt konstigt. Jag tror jag ska gå upp och ta en lång skön dusch istället. De hinner jag ju aldrig med andra mornar. Dax att skämma bort sig lite kanske :)

Men nu ska jag prata med min mamma lite medans hon är inne så skriver nån annan dag eller kanske senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0