Jag vill ha en butler!

Det är den exakta tanken jag tänker nu. Tänk va himla skönt och enkelt de skulle vara. För just nu ligger jag här.. helt utslagen efter ha lagat mat och gjort sysslor. Nej herregud jag är inte alls lat! Det är bara som det låter!

Men de två senaste dagarna har verkligen tärt på mig. Känner mig som en ett vandrande lik eller som andra kallar det: en zombie. Usch och fy och blä säger jag bara! Det borde vara olagligt att känna sig såhär. Men har endast en lektion imorgon och sen har jag helg! YAY Känner jag verkligen! Jag var inte van vid ha skola så orkar inte med den längre. Även om det var varit en hyffsat lugn första vecka.

Idag så är det 47 dagar tills jag åker hem! Hipp hurra är det enda sättet jag kan förklara att jag känner över det. Känner mig även väldigt konstig för jag är nog den enda svensken som faktiskt vill åka hem från underbara Californien. Jag ska absolut inte klaga, jag älskar detta stället. Jag önskade bara att jag kunde ta med det hem. För jag vill vara där jag har min familj och vänner.

Det är inte Usa jag har problem med. Det är hur jag lever på andra sätt. Det är mer striden inom mig som påverkar. Men det som påverkar mest av allt är saknaden efter svenskt godis! Det är det som gjorde mig säker att jag var tvungen att ta mig hem! (P.s för folk som inte fattar irroni ska jag peka ut att det där var det :D)

Nej nu tror jag att jag ska ta mig en tupplur innan jag somnar sittandes.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0